ASOCIAȚIA ROMÂNĂ DE HIPNOZĂ CLINICĂ,
RELAXARE ȘI TERAPIE ERICKSONIANĂ

Reglementari privind relatia membrilor ARHTE cu secretariatul asociatiei

  1. Comunicarea cu secretariatul
    • Relatia cu secretariatul ARHTE se realizeaza telefonic (dupa orarul afisat pe site) si prin e-mail.
    • Intalnirile la sediul asociatiei se programeaza de comun acord cu secretara ARHTE, d-na inginer Victoria Zamcanu.
  2. Cotizatiile
    • Cuantumul cotizatiilor anuale si al penalitatilor pentru neplata la timp a cotizatiilor se gaseste pe site ARHTE la capitolul: Organizare/Taxe si cotizatii
    • Plata cotizatilor si taxelor se face prin banca (BRD) in contul: RO14BRDE240SV16575042400; cod fiscal: 15175132
    • Suma depusa la banca trebuie sa corespunda exact cuantumului datorat asociatiei, cu mentiunea destinatiei sumelor respective: cotizatie ARHTE inscriere/reinscriere, cotizatie ARHTE/anul, penalitate ARHTE/anul, cotizatie FRP/anul
    • Situatia cotizatiilor fiecarui membru ARHTE si confirmarea primirii acestora se gasesc pe site in tabelele: Membri ARHTE acreditati COPSI, Membri autonomi si in supervizare (neacreditati COPSI) si Membri in formare de baza. Aceste tabele sunt actualizate semestrial.
    • Solicitantii certificatelor emise de catre asociatie trebuie aibe cotizatia platita integral (inclusiv pentru anul in care solicita eliberarea documentului)
    • Secretariatul nu ofera informatii individuale privind situatia cotizatiilor
  3. Dosare ARHTE
    • Membrii ARHTE trebuie sa completeze urmatoarele dosare:
      1. Dosar inscriere ARHTE;
      2. Dosar pentru obtinerea certificatului de psihoterapeut practicant sub supervizare;
      3. Dosar pentru obtinerea certificatului de psihoterapeut cu practica independenta;
      4. Dosar de certificare FRP (optional)
      Atentie: Continutul acestor dosare este afisat pe site la sectiunea: Organizare/Dosare ARHTE
    • Pentru completarea dosarelor, documentele scanate se trimit prin e-mail la adresa hipnoza_clinica@yahoo.com. Expeditorul va mentiona in e-mail-ul respectiv numele sau complet in acord cu documentele trimise, tipul dosarului si continutul acestuia.
    • Secretariatul va confirma primirea dosarului si va valida continutul acestuia. In situatia in care din dosar lipsesc documente, expeditorul va fi informat, va reface dosarul si il va retrimite secretariatului.
    • Secretariatul nu arhiveaza decat dosare complete care cuprind copiile scanate ale documentelor originale. Documentele trimise izolat nu vor fi luate in evidenta. Persoanele care la data de 01.03 2016 nu au dosarele complete sunt rugate sa se conformeze acestor reglementari.
    • Atentie: Dupa data de 01.03.2016 documentele izolate aflate in arhiva noastra nu vor mai fi luate in consideratie
  4. Eliberare certificate
    • Certificatele sunt eliberate de catre ARHTE in termen de 30 de zile de la data depunerii dosarului complet.
    • Certificatele vor fi expediate formatorilor care le vor distribui membrilor ARHTE aflati in evidenta lor.

Ultima actualizare: 15 octombrie 2018